رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف 13 کیلو و 810 گرم موادمخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک سوداگر مرگ را نیز دستگیر کرد.
کد خبر: ۶۳۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 01 August 2018

کشف بیش از 13 کیلوگرم تریاک در قزوین  

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه بی امان و قاطع با معضل موادمخدر و سوداگران مرگ، هنگام گشت در عوارضی قزوین - زنجان یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: پلیس در بازرسی از اتوبوس متوقف شده به یک مسافر آن مشکوک و در بازرسی از ساک همراه وی، 13 کیلو و 810 گرم تریاک را کشف کرد. 

خدایی اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبیک 


فرمانده انتظامی آبیک از کشف 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مجید حسنوند اضافه کرد: ماموران بخش فرماندهی انتظامی بشاریات هنگام گشت به یک دستگاه کامیون حامل سوخت در جاده قدیم قزوین - آبیک مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی مدارک راننده مشخص شد نامبرده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی ماموران از کامیون متوقف شده نیز 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی آبیک ارزش سوخت کشف شده را 45 میلیون ریال اعلام و یادآور شد: فرد دستگیر شده همراه پرونده به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار